Minha sacola

    MARKETING FOR HOSPITALITY AND TOURISM

    Favoritar
    Ref:
    243975

    Por: R$ 255,10ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    The most widely used Hospitality marketing text - comprehensive and innovative, managerial and practical, state-of-the-art and real-world. Easy-to-read and user-friendly, it provides examples and applications that illustrate the major decisions hospitality marketing managers face in their efforts to balance objectives and resources against needs and opportunities in today's global marketplace. Real-world in focus, it reflects the authors' rich combination of both teaching and international consulting experience in the hospitality and travel industries. An abundance of real-world examples and cases and experiential and internet exercises give students extraordinary insight into marketing situations they will actually encounter on the job.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780131193789
    Pré vendaNão
    Peso1724g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas932
    Número da edição4ª EDICAO - 2005
    Código Interno243975
    Código de barras9780131193789
    AcabamentoENCADERNADO
    AutorBOWEN, JOHN T. | MAKENS, JAMES C. | KOTLER, PHILIP
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar