Minha sacola

    MARKETING RESEARCH - METHODOLOGICAL FOUNDATIONS

    Favoritar
    Ref:
    634724

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Learn the keys to the six stages of successful marketing research as you study both qualitative and quantitative marketing research techniques in this market-leading book. Recognized as the standard for mastering today's marketing research, Iacobucci/Churchill's Marketing Research: 'Methodological Foundations' , Tenth Edition, shows you how to make each stage of marketing research work for you as you confront actual business challenges. You gain both a strong conceptual and a practical understanding of marketing research as this book examines some of marketing research's most important emerging topics and tools. New Qualtrics™ research activities introduce you to this popular online survey tool, while proven applications, clear explanations, and timely cases ensure 'Marketing Research: Methodological Foundations' , Tenth Edition, is an ideal learning tool now and an invaluable reference tool for you to use throughout your professional career.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781439081013
    Pré vendaNão
    Peso782g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas700
    Número da edição10ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno634724
    Código de barras9781439081013
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorIACOBUCCI, DAWN
    EditoraSOUTH-WESTERN PUBLISHING
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar