Minha sacola

    MARKETING RESEARCH

    Favoritar
    Ref:
    551108

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This text takes a "macro-micro-macro" approach toward communicating the intricacies of marketing research and its usefulness to the marketing organization. The book begins with a macro-level treatment of what marketing research is, where it fits within an organization, and how it helps in managerial decision-making. The body of the text takes a micro-level approach, detailing each step of the marketing research process using a decision-oriented perspective. The authors wrap up with a macro-level treatment of the applications of marketing research. As with previous editions, the text provides thorough coverage of the most advanced and current marketing research methodologies, point out their limitations, as well their potential for enhancing research results.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780470050767
    Pré vendaNão
    Peso884g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas792
    Número da edição9ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno551108
    Código de barras9780470050767
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorKUMAR
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar