Minha sacola

    MARKETING RESEARCH

    Favoritar
    Ref:
    591320

    Por: R$ 481,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    'Marketing Research' gives students a 'nuts and bolts' understanding of marketing research and provides them with extensive information on how to use it. Written at a level first-time marketing research students can understand, this text provides the fundamentals of the statistical procedures used to analyze data without dwelling on the more complex and intricate concepts. The sixth edition now includes new case ideas contributed from innovative professors, updated insight from industry professionals, and current information on how marketing research is being practiced today.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780136027041
    Pré vendaNão
    Peso750g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas672
    Número da edição6ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno591320
    Código de barras9780136027041
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorBURNS, ALVIN C. | BUSH, RONALD F.
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar