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    MARKETING THEORY - EVOLUTION AND EVALUATION

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    Sinopse

    This thought-provoking book chronicles the evolution of marketing theories and the rationales behind them. The authors present a typology for the twelve schools of marketing thought, and describe a comprehensive metatheoretical framework based on six basic criteria. They also develop a list of concepts and axioms useful in generating a practical theory of marketing. References are extensive and include many pioneering, seldom-cited works. Graduate students and marketing professionals will find this a stimulating and practical work.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780471635277
    Pré vendaNão
    Peso286g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas256
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1988
    Código Interno116935
    Código de barras9780471635277
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGARDNER, DAVID | SHETH, JAGDISH N. | GARRETT, DENNIS E.
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaSim

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