MARKETING TO MOVIEGOERS - A HANDBOOK OF STRATEGIES USED BY MAJOR STUDIOS AND INDEPENDENTS
Favoritar
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Sinopse
This book will be indispensable for film marketing executives, consumer product marketers, students, and people new to the filmmaking field. It provides practical data, such as templates for advertising campaigns of different sizes, solutions, and an insight into the complicated movie marketing process. Armed with the strategies that Hollywood professionals would prefer not to share, film professionals and marketing professionals alike will have a leg up in this complicated business.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780240806877 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 348g |
Autor para link | MARICH ROBERT |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 312 |
Número da edição | 1ª EDICAO - 2005 |
Código Interno | 236976 |
Código de barras | 9780240806877 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | MARICH, ROBERT |
Editora | FOCAL PRESS |
Sob encomenda | Não |