De: R$ 709,50Por: R$ 496,65ou X de
Economia de R$ 212,85Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
- An expansive, five-part visual encyclopedia, highlighting examples of Marvel's exceptional approach to logos, layout, lettering, cover design, and color palettes. This section will feature insights from some of Marvel's most renowned contributors including artist Klaus Janson and letterer Todd Klein, among others.
- Essays from famous graphic designers including Mike Essl and Paul Sahre, as well as from well-known Marvel contributors including letterer Chris Eliopolous and designer/editor Carl Potts. An oral history of the making of House of X, featuring Jonathan Hickman, editor Jordan D. White, and designer Tom Muller.
- Case-studies that trace the visual evolution of ten iconic characters.
- Hundreds of images from Marvel's past and present.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9783967040265 |
---|---|
Subtítulo | GRAPHIC DESIGN STRATEGIES OF THE WORLD'S GREATEST COMICS COMPANY |
Pré venda | Não |
Peso | 700g |
Autor para link | STINSON LIZ |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 33 x 24.5 x 3 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 320 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2021 |
Código Interno | 983104 |
Código de barras | 9783967040265 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | STINSON, LIZ |
Editora | DIE GESTALTEN VERLAG |
Sob encomenda | Sim |