Minha sacola

    MIRROR EFFECT, THE - HOW CELEBRITY NARCISSISM IS SEDUCING AMERICA

    Favoritar
    Ref:
    574926

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    In the last decade, the face of entertainment has changed radically - and dangerously, as addiction specialist Dr. Drew Pinsky and business and entertainment expert Dr. S. Mark Young argue in this eye-opening new book. The soap opera of celebrity behavior we all consume on a daily basis - stories of stars treating rehab like vacation, brazen displays of abusive and self-destructive "diva" antics on TV, shocking sexual imagery in prime time and online, and a constant parade of stars crashing and burning - attracts a huge and hungry audience. As Pinsky and Young show in The Mirror Effect, however, such behavior actually points to a wide-ranging psychological dysfunction among celebrities that may be spreading to the culture at large: the condition known as narcissism.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780061582332
    Pré vendaNão
    Peso322g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas288
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno574926
    Código de barras9780061582332
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorPINSKY, DREW
    EditoraHARPER USA
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar