De: R$ 1.196,50Por: R$ 837,55ou X de
Economia de R$ 358,95Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Presents key interaction design ideas and successes in an accessible, relevant way
Exercises, case studies and study questions make this book ideal for students.
Provides ideals and techniques which will enable designers to create the next generation of effective mobile applications.
Critiques current mobile interaction design (bloopers) to help designers avoid pitfalls.
Design challenges and worked examples are given to reinforce ideas.
Discusses the new applications and gadgets requiring knowledgeable and inspired thinking about usability and design.
Authors have extensive experience in mobile interaction design, research, industry and teaching
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780470090893 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 444g |
Autor para link | JONES MATT,MARSDEN GARY |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 398 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2006 |
Código Interno | 541451 |
Código de barras | 9780470090893 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | JONES, MATT | MARSDEN, GARY |
Editora | JOHN WILEY |
Sob encomenda | Sim |