Minha sacola

    MULTISCREEN UX DESIGN

    Favoritar
    Ref:
    754908

    Por: R$ 650,46ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    People today use technology on different devices, different locations. Users expect to access information on all relevant screens and across multiple channels, whether by smart phone, tablet, laptop/desktop, or smart (internet-connected) TV. Multiscreen is no longer a nice add-on, it’s a requirement. In this environment, user experience needs to cater to multiple devices.
    This book provides a holistic approach to UX professionals for to design across multiple screens. You’ll learn how to cater designs for customers and find patterns, strategies, examples, and case studies to help inspire you to develop a viable strategy for your own digital products and services.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780128027295
    SubtítuloDEVELOPING FOR A MULTITUDE OF DEVICES
    Pré vendaNão
    Peso322g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas288
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2015
    Código Interno754908
    Código de barras9780128027295
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorNAGEL, WOLFRAM
    EditoraMORGAN KAUFMANN
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar