Minha sacola

    NETWORK CHALLENGE, THE - STRATEGY, PROFIT AND RISK IN AN INTERLINKED WORLD

    Favoritar
    Ref:
    584823

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Networks define modern business. Networks introduce new risks, as can be seen by the rapid spread of contagion in global financial markets, and opportunities, as seen in the rapid rise of network-based businesses. While managers typically view business through the lens of a single firm, this book challenges readers to take a broader view of their enterprises and opportunities. In this book, more than 50 leading thinkers in business and many other disciplines take on the challenge of understanding, managing, and leveraging networks. This book offers deep knowledge of networks drawn from decades of research by one of the broadest groups of experts ever assembled to consider this topic. It provides actionable new insights into many facets of the network challenge, from supply chains to social networks, leadership to strategy, risk management to HR, terrorism to infectious disease.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780137011919
    Pré vendaNão
    Peso661g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas592
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno584823
    Código de barras9780137011919
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorKLEINDORFER, PAUL R. | WIND, YORAM | GUNTHER, ROBERT E.
    EditoraWHARTON PUBLISHERS
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar