De: R$ 316,59Por: R$ 221,61ou X de
Economia de R$ 94,98Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
But according to Adam Penenberg, it’s not the games themselves that improve our lives, but rather smart game design and its impact on the brain that can lead us to become immersed in a task we find enjoyable. The individuals and institutions that have used games to achieve this effect are often rewarded with astounding results.
Drawing on the latest brain science on attention and engagement plus his own firsthand reporting, Penenberg shows how organizations like Google, Microsoft, hospitals, and the military have used game design in bold new ways.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781591844792 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 286g |
Autor para link | PENENBERG ADAM |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 256 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2013 |
Código Interno | 712079 |
Código de barras | 9781591844792 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | PENENBERG, ADAM |
Editora | PORTFOLIO PRESS |
Sob encomenda | Sim |