Minha sacola

    PRINCIPLES AND PRACTICE OF SPORT MANAGEMENT

    Favoritar
    Ref:
    1125448

    De: R$ 2.082,46Por: R$ 1.457,72ou X de

    Economia de R$ 624,74

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Teaching sport management has never been more exciting and challenging. Principles and Practice of Sport Management, Fourth Edition, provides a comprehensive, current overview of the sport industry and the sport management field. Students are introduced to various segments of the industry providing them with a foundation of knowledge and understanding important for anyone interested in pursuing a career in sports. The Fourth Edition continues to offer historical perspectives as well as insight into current and future industry issues and trends. It has, however, undergone substantial content updates in every chapter, including discussion of new developments and managerial approaches happening in the sport world, and new chapters on club management and new media in sport.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780763796075
    Pré vendaNão
    Peso940g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões22.61 x 17.53 x 3.3
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas616
    Número da edição4ª EDIÇÃO - 2011
    Código Interno1125448
    Código de barras9780763796075
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorMASTERALEXIS, LISA PIKE | BARR, CAROL A. | HUMS, MARY
    EditoraJONES & BARTLETT USA
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar