De: R$ 0,00Por: R$ 635,00ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Today’s marketing challenge is to create vibrant, interactive communities of consumers who make products and brands a part of their daily lives. To help readers understand how to create value and gain loyal customers, 'Principles of Marketing' presents fundamental marketing information in a comprehensive format, organized around an innovative customer-value framework.
The fourteenth edition includes coverage on sustainability and a focus on marketing in today's challenging economic climate.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780132167123 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 831g |
Autor para link | ARMSTRONG GARY,KOTLER PHILIP |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 3.5 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 744 |
Número da edição | 14ª EDIÇÃO - 2011 |
Código Interno | 656676 |
Código de barras | 9780132167123 |
Autor | ARMSTRONG, GARY | KOTLER, PHILIP |
Editora | PRENTICE HALL |
Sob encomenda | Sim |