Minha sacola

    QUALITATIVE CONSUMER AND MARKETING RESEARCH

    Favoritar
    Ref:
    887948

    De: R$ 1.234,24Por: R$ 863,97ou X de

    Economia de R$ 370,27

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Written for students, scholars, and marketing research practitioners by three qualitative marketing research pioneers, this book takes readers through the basics to an advanced understanding of the state of the art in qualitative marketing and consumer research. The book offers readers a practical guide to planning, conducting, analyzing, and writing-up research or editing multi-media presentations using both time-tested and new methods, skills, and technologies. With hands-on exercises that researchers can practice and apply, the book leads readers step-by-step through developing qualitative researching skills in creative data collection, analysis, and presentation, using illustrations drawn from the best of recent and classic research.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780857027672
    Pré vendaNão
    Peso494g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões24.2 x 17 x 1.4
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas240
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2012
    Código Interno887948
    Código de barras9780857027672
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorKOZINETS, ROBERT | BELK, RUSSELL | FISCHER, EILEEN
    EditoraSAGE PUBLICATIONS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar