De: R$ 1.215,03Por: R$ 850,52ou X de
Economia de R$ 364,51Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Later chapters cover more advanced topics yet are intended to be approachable for all analysts. These sections examine logistic regression, customer segmentation, hierarchical linear modeling, market basket analysis, structural equation modeling, and conjoint analysis in R. The text uniquely presents Bayesian models with a minimally complex approach, demonstrating and explaining Bayesian methods alongside traditional analyses for analysis of variance, linear models, and metric and choice-based conjoint analysis.
With its emphasis on data visualization, model assessment, and development of statistical intuition, this book provides guidance for any analyst looking to develop or improve skills in R for marketing applications.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9783319144351 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 821g |
Autor para link | CHAPMAN CHRIS,FEIT ELEA MCDONNELL |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23.5 x 15.5 x 2.8 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 454 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2015 |
Código Interno | 882607 |
Código de barras | 9783319144351 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | CHAPMAN, CHRIS | FEIT, ELEA MCDONNELL |
Editora | SPRINGER VERLAG |
Sob encomenda | Sim |