Minha sacola

    REAL-WORLD FLASH GAME DEVELOPMENT

    Favoritar
    Ref:
    593277

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book covers Flash for the everyday developer. The average Flash developer doesn't have luxurious timelines, employers who understand the value of reusability, or the help of an information architect to design a usable experience. This book helps bridge the gap for these coders who may be used to C++, Java, or C# and want to move over to Flash. Griffith covers real-world scenarios pulled from his own experiences developing games for over 8 years in the industry. It includes: Game design templates and pre-written scripts to automate tasks within Flash; Classes for handling common math computations used in gaming, so that game developers can see how to set up a simple game flow; Debugging tools for your games.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780240811789
    Pré vendaNão
    Peso375g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas336
    Código Interno593277
    Código de barras9780240811789
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGRIFFITH, CHRISOPHER
    EditoraFOCAL PRESS
    Sob encomendaNão

    Este livro é vendido

    SOB ENCOMENDA

    Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

    (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

    +

    Prazo do frete selecionado.

    (Veja o prazo total na sacola de compras)

    Comprar