Minha sacola

    RELATIONSHIP MARKETING IN SPORTS

    Favoritar
    Ref:
    601587

    Por: R$ 110,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    'Relationship Marketing in Sports' is the first book to consider the important topic of relationship marketing in a sports context by discussing and reformulating the principles of relationship marketing and by demonstrating how relationship marketing can be successfully applied in practice within a sports context. Written by a unique author team of academic and practitioner experience, the book provides the reader with: case studies from around the world to provide a uniquely global approach applicable worldwide, strong pedagogical features including learning outcomes, overviews, discussion questions, glossary, guided reading and web links, practical advice for professional, semi-professional and non-professional sporting organisations.'Relationship Marketing in Sports' is crucial reading for both students and professionals alike and marks a turning point in the marketing of sports.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780750684958
    Pré vendaNão
    Peso232g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas208
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno601587
    Código de barras9780750684958
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorBUHLER, ANDRE
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar