Minha sacola

    RESEARCH METHODS FOR BUSINESS

    Favoritar
    Ref:
    775466

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Research Methods for Business: A Skill-Building Approach is a concise and straightforward introduction for students to the world of business research. The skill-building approach provides students with practical perspectives on how research can be applied in real business situations. Maintaining Uma Sekaran’s popular and accessible style of writing, Roger Bougie draws upon his extensive experience of the field to present an up-to-date guide on business research for the aspiring future manager.
    The sixth edition has been substantially revised to go beyond the scientific approach and gives students a comprehensive introduction to what constitutes good research. This edition includes a range of new material on alternative approaches to business research, including three new chapters on: The Critical Literature Review, Observation, and Questionnaires. Other chapters on The Broad Problem Area and Defining the Problem Statement, Research Design, Interviews and The Research Report have also been substantially revised.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781119942252
    SubtítuloA SKILL-BUILDING APPROACH
    Pré vendaNão
    Peso487g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas436
    Número da edição6ª EDIÇÃO - 2013
    Código Interno775466
    Código de barras9781119942252
    AutorSEKARAN, UMA | BOUGIE, ROGER
    EditoraJOHN WILEY
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar