De: R$ 1.306,80Por: R$ 914,76ou X de
Economia de R$ 392,04Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Building an aesthetics of interactive systems, Salen and Zimmerman define core concepts like "play," "design," and "interactivity." They look at games through a series of eighteen "game design schemas," or conceptual frameworks, including games as systems of emergence and information, as contexts for social play, as a storytelling medium, and as sites of cultural resistance.
Written for game scholars, game developers, and interactive designers, Rules of Play is a textbook, reference book, and theoretical guide. It is the first comprehensive attempt to establish a solid theoretical framework for the emerging discipline of game design.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780262240451 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 768g |
Autor para link | SALEN KATIE |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 3 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 688 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2003 |
Código Interno | 136107 |
Código de barras | 9780262240451 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | SALEN, KATIE |
Editora | MIT PRESS |
Sob encomenda | Sim |