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    SERVICES MARKETING - INTEGRATING THE CUSTOMER FOCUS ACROSS THE FIRM

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    Sinopse

    Services Marketing, 5/e, recognizes that services present special challenges that must be identified and addressed in real circumstances. The heart of the book’s content is to develop strong customer relationships through quality service. The book also focuses on knowledge needed to implement service strategies for competitive advantage across industries. Hence, frameworks for customer-focused management, and strategies for increasing customer satisfaction and retention through service are included in the fifth edition.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780073380933
    Pré vendaNão
    Peso822g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas736
    Número da edição5ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno623458
    Código de barras9780073380933
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorZEITHMAL, VALERIE A. | BITNER, MARY JO
    EditoraMCGRAW-HILL
    Sob encomendaNão

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