Minha sacola

    SOCIETIES AND CITIES IN THE AGE OF INSTANT ACCESS

    Favoritar
    Ref:
    577727

    Por: R$ 2.646,77ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    We are on the verge of what many are calling the "second information revolution," based on ubiquitous access to both computing and information. Handheld communication devices will become portable and even wearable remote control devices for both thesocial and physical worlds. At the same time, access to information will likely flourish, with an explosion in the volumes of data collected and distributed by these new devices—volumes of information about people delivered to more and more people, in new ways. The technologies of instant access have potential to transform dramatically our lives, cities, societies and economies much like the railroad, telephone, automobile and Internet changed our world in the previous ages.

    This book contains chapters by leading international experts who discuss issues surrounding the impact of instant access on cities, daily lives, transportation, privacy, social and economic networks, community and education.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781402054266
    Pré vendaNão
    Peso429g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas384
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2007
    Código Interno577727
    Código de barras9781402054266
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorHARVEY, MILLER J.
    EditoraSPRINGER VERLAG
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar