Minha sacola

    SPORT PUBLIC RELATIONS AND COMMUNICATION

    Favoritar
    Ref:
    611790

    Por: R$ 102,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Contemporary sport is a huge global enterprise which necessitates that sports organisations operate as businesses. An increasingly important element of sport business is the management of the myriad of relationships in which sport entities are involved. It is the relationship management aspect of sport which is the unique focus of this book. Sport Public Relations and Communication is the first book to explore public relations and communications in the sports industry in a global context. It brings together applicable strategies for the sport management or marketing student, and provides a concise guide to how public relations and communications strategies and principles can be applied to sport management and marketing issues. This book discusses and reformulates the principles of public relations and communications by demonstrating how they can be successfully applied in practice within a sports context.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781856176156
    Pré vendaNão
    Peso322g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas288
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2010
    Código Interno611790
    Código de barras9781856176156
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHOPWOOD, MARIA
    EditoraBUTTERWORTH-HEINEMANN **
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar