De: R$ 660,10Por: R$ 462,07ou X de
Economia de R$ 198,03Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Following up on the hugely influential Convergence Culture: Where Old and New Media Collide, this book challenges some of the prevailing metaphors and frameworks used to describe contemporary media, from biological metaphors like ''memes'' and ''viral'' to the concept of -''Web 2.0'' and the popular notion of influencers. Spreadable Media examines the nature of audience engagement,the environment of participation, the way appraisal creates value,and the transnational flows at the heart of these phenomena. It delineates the elements that make content more spreadable and highlights emerging media business models built for a world of participatory circulation. The book also explores the internal tensions companies face as they adapt to the new communication reality and argues for the need to shift from hearing to listening in corporate culture.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780814743508 |
---|---|
Subtítulo | CREATING VALUE AND MEANING IN A NETWORKED CULTURE |
Pré venda | Não |
Peso | 393g |
Autor para link | JENKINS HENRY |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 352 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2013 |
Código Interno | 727872 |
Código de barras | 9780814743508 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | JENKINS, HENRY |
Editora | NEW YORK UNIVERSITY PRESS |
Sob encomenda | Sim |