De: R$ 209,11Por: R$ 146,38ou X de
Economia de R$ 62,73Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
Too many people believe that if they keep their heads down and work hard, they'll gain the recognition they deserve. But that's simply not true anymore. To get noticed, create true job security, and make a difference in the world, you have to make sure your ideas get noticed.
Drawing on interviews with thought leaders including Seth Godin, David Allen and Daniel Pink, Dorie Clark shows you how to break through the clamour of everyday life and inspire others to embrace your vision.
Whatever your cause, perspective, or point of view, your ideas matter. The world needs your insights, and it's time to be bold.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780241187289 |
---|---|
Subtítulo | HOW TO FIND YOUR BREAKTHROUGH IDEA AND BUILD A FOLLOWING AROUND IT |
Pré venda | Não |
Peso | 250g |
Autor para link | CLARK DORIE |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 224 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2015 |
Código Interno | 755859 |
Código de barras | 9780241187289 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | CLARK, DORIE |
Editora | PENGUIN UK |
Sob encomenda | Sim |