De: R$ 420,76Por: R$ 294,53ou X de
Economia de R$ 126,23Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The principles described in each chapter will give any business idea a greater chance for success.
Chapter topics include trust and empowerment, flexible organizational structures, the power of experiential education, action-based networking, and much more Describes consequences for startup development as entrepreneurs and founders begin doing much more, even faster Profiles successful Startup Weekend companies, including two powerful examples: Memolane, an application that captures a user's online life in one timeline making it easy for users to travel back in time and relive memories; and Foodspotting, a mobile and desktop app that allows users to find and share the foods they love
Apply these simple actionable principles to launch your own startup revolution.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781118105092 |
---|---|
Subtítulo | HOW TO TAKE A COMPANY FROM CONCEPT TO CREATION IN 54 HOURS |
Pré venda | Não |
Peso | 600g |
Autor para link | NAGER MARC,NELSEN CLINT,NOUYRIGAT FRANCK |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 208 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2011 |
Código Interno | 854159 |
Código de barras | 9781118105092 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | NAGER, MARC | NELSEN, CLINT | NOUYRIGAT, FRANCK |
Editora | JOHN WILEY |
Sob encomenda | Sim |