De: R$ 0,00Por: R$ 566,70ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
The book focuses on developing statistical thinking so the reader can better assess the credibility and value of inferences made from data. As consumers and future producers of statistical inferences, readers are introduced to a wide variety of data collection and analysis techniques to help them evaluate data and make informed business decisions. As with previous editions, this revision offers an abundance of applications with many new and updated exercises that draw on real business situations and recent economic events. The authors assume a background of basic algebra.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780321640116 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 1000g |
Autor para link | SINCICH TERRY,MCCLAVE JAMES T.,BENSON P. GEORGE |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 896 |
Número da edição | 11ª EDIÇÃO - 2010 |
Código Interno | 656689 |
Código de barras | 9780321640116 |
Autor | SINCICH, TERRY | MCCLAVE, JAMES T. | BENSON, P. GEORGE |
Editora | PRENTICE HALL |
Sob encomenda | Sim |