Minha sacola

    STRATEGIES AND TACTICS OF BEHAVIORAL RESEARCH

    Favoritar
    Ref:
    803880

    De: R$ 1.322,40Por: R$ 925,68ou X de

    Economia de R$ 396,72

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Almost entirely rewritten and reformatted with many more learning tools, this classic text now has even greater appeal to today’s students. This edition features much more discussion of how research methods are relevant for practitioners, and many examples are based on field research and service delivery scenarios.
    This comprehensive treatment of single-subject or within-subject design focuses on the strategic (the overall goal) and tactical (the methods and procedures) options available to investigators as they try to determine the most effective way of addressing research questions. The authors guide readers to consider the rationale for different ways of measuring behavior and designing experimental comparisons. At every point, the text explains the strengths and weaknesses of alternative choices so that readers can make the best decision in each situation.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780805858822
    Pré vendaNão
    Peso447g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 2
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas400
    Número da edição3ª EDIÇÃO - 2008
    Código Interno803880
    Código de barras9780805858822
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorJOHNSTON, JAMES. M. | PENNYPACKER, HENRY S. | GREEN, GINA
    EditoraROUTLEDGE
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar