De: R$ 1.322,40Por: R$ 925,68ou X de
Economia de R$ 396,72Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
This comprehensive treatment of single-subject or within-subject design focuses on the strategic (the overall goal) and tactical (the methods and procedures) options available to investigators as they try to determine the most effective way of addressing research questions. The authors guide readers to consider the rationale for different ways of measuring behavior and designing experimental comparisons. At every point, the text explains the strengths and weaknesses of alternative choices so that readers can make the best decision in each situation.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9780805858822 |
---|---|
Pré venda | Não |
Peso | 447g |
Autor para link | JOHNSTON JAMES. M.,PENNYPACKER HENRY S.,GREEN GINA |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 2 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 400 |
Número da edição | 3ª EDIÇÃO - 2008 |
Código Interno | 803880 |
Código de barras | 9780805858822 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | JOHNSTON, JAMES. M. | PENNYPACKER, HENRY S. | GREEN, GINA |
Editora | ROUTLEDGE |
Sob encomenda | Sim |