De: R$ 520,80Por: R$ 364,56ou X de
Economia de R$ 156,24Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
- Commit to what they do best instead of chasing multiple opportunities
- Build their own unique winning capabilities instead of copying others
- Put their culture to work instead of struggling to change it
- Invest where it matters instead of going lean across the board
- Shape the future instead of reacting to it
Packed with tools you can use for building these five practices into your organization and supported by in-depth profiles of companies that are known for making their strategy work, this is your guide for reconnecting strategy to execution.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781625275202 |
---|---|
Subtítulo | HOW WINNING COMPANIES CLOSE THE STRATEGY-TO-EXECUTION GAP |
Pré venda | Não |
Peso | 500g |
Autor para link | MAINARDI CESARE,LEINWAND PAUL |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23.37 x 15.49 x 2.79 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 288 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2016 |
Código Interno | 1076677 |
Código de barras | 9781625275202 |
Acabamento | HARDCOVER |
Autor | MAINARDI, CESARE | LEINWAND, PAUL |
Editora | HARVARD BUSINESS REVIEW PRESS |
Sob encomenda | Sim |