Minha sacola

    SUN TZU AND THE ART OF BUSINESS

    Favoritar
    Ref:
    149956

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    More than two millenia ago, the famous Chinese general Sun Tzu wrote the classic work on military strategy known as The Art of War. Now, in 'Sun Tzu and the Art of Business,' Mark R. Mcneilly shows how Sun Tzu's strategic book actually features two volumes in one - McNeilly's clear synthesis of Sun Tzu's ideas into six strategic principles for the business executive, plus the entire text of Samuel B. Griffith's popular translation of 'The art of War.' In these pages, McNeilly explains how to gain market share without inciting competitive retaliation, how to attack a competitor's weak points, and how to maximize the power of market information for competitive advantage. He also demonstrates the value of speed, preparation, and secrecy in throwing the competition off-balance, employing strategy to beat the competition, and the need for character in successful leaders. In the final chapter, McNeilly presents a direct and useful method that will help readers put 'Sun Tzu and The Art of Business' into practice.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780195137897
    Pré vendaNão
    Peso304g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1.2
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas272
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 1996
    Código Interno149956
    Código de barras9780195137897
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorMCNEILLY, MARK
    EditoraOXFORD USA
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar