Minha sacola

    SURVEYING THE SOCIAL WORLD - PRINCIPLES AND PRACTICE IN SURVEY RESEARCH

    Favoritar
    Ref:
    539019

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This book examines and assesses the current standards for surveys, especially as they are used in the social sciences. They explain the technique's potential and effective application, outlining the process of conducting survey research. The role oftheory, the planning and design of projects, pilot work, access to informants, ethical issues, sampling methods, questionnaire preparation, interviewing, processing responses, data analysis, and the presentation of findings are all described.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780335202409
    Pré vendaNão
    Peso219g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas196
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2001
    Código Interno539019
    Código de barras9780335202409
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorALDRIDGE, ALAN
    EditoraOPEN UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar