Minha sacola

    SURVEYS IN COMBINATORICS 2009

    Favoritar
    Ref:
    599242

    Por: R$ 551,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This volume contains survey articles based on the invited lectures given at the Twenty-second British Combinatorial Conference, held in July 2009 at the University of St Andrews. This biennial conference is a well-established international event, with speakers from all over the world. By its nature this volume provides an up-to-date overview of current research activity in several areas of combinatorics, including graph theory, design theory and packing problems. Each article is clearly written and assumes little prior knowledge on the part of the reader. The authors are some of the world’s foremost researchers in their fields, and here they summarize existing results, and give a unique preview of the most recent developments. The book provides a valuable survey of the present state of knowledge in combinatorics. It will be useful to research workers and advanced graduate students, primarily in mathematics but also in computer science, statistics and engineering.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780521741736
    Pré vendaNão
    Peso170g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas152
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno599242
    Código de barras9780521741736
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorHUCZINSKA, SOPHIE
    EditoraCAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar