Minha sacola

    THE ART OF COMMUNITY - SEVEN PRINCIPLES FOR BELONGING

    Favoritar
    Ref:
    1084883

    De: R$ 341,50Por: R$ 239,05ou X de

    Economia de R$ 102,45

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Create a Culture of Belonging!

    Strong cultures help people support one another, share their passions, and achieve big goals. And such cultures of belonging aren't just happy accidents - they can be purposefully cultivated, whether they're in a company, a faith institution or among friends and enthusiasts. Drawing on 3,000 years of history and his personal experience, Charles Vogl lays out seven time-tested principles for growing enduring, effective and connected communities. He provides hands-on tools for creatively adapting these principles to any group--formal or informal, mission driven or social, physical or virtual. This book is a guide for leaders seeking to build a vibrant, living culture that will enrich lives.
    Winner of the Nautilus Silver Book Award in the Business and Leadership Category.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781626568419
    Pré vendaNão
    Peso270g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões21.34 x 13.72 x 1.52
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas216
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2016
    Código Interno1084883
    Código de barras9781626568419
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorVOGL, CHARLES
    EditoraBERRETT-KOEHLER
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar