Minha sacola

    THEORIES OF COUNSELING AND PSYCHOTHERAPY

    Favoritar
    Ref:
    591188

    Por: R$ 206,00ou X de

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    'Theories of Counseling and Psychotherapy: Systems, Strategies, and Skills' categorizes theories by their focus (background; emotions and sensations; thoughts; or actions). This structure helps students better understand similarities and differences among theories and provides an overarching framework that other texts lack. The book explores both established and emerging treatment systems. Using skill development sections, diverse case studies and innovative exercises, the text moves beyond traditional texts to directly connect counseling theories to clinical practice. It reflects current knowledge about effective treatment, theories and interventions, and continually promotes readers' skill development and confidence. By the end of the text, readers will have an introduction to the theoretical foundations of the field and the basic clinical skills needed to be an effective helping professional.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780135034767
    Pré vendaNão
    Peso643g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO
    Número de páginas576
    Número da edição3ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno591188
    Código de barras9780135034767
    AcabamentoHARDCOVER
    AutorSELIGMAN, LINDA W. | REICHENBERG, LOURIE W.
    EditoraPRENTICE HALL
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar