Minha sacola

    THINKING THROUGH TELEVISION

    Favoritar
    Ref:
    39520

    Por: R$ 424,68ou de

    Preço a vista:R$ 424,68

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    This original and engaging book investigates American television viewing habits as a distinct cultural form. Based on an empirical study of the day-to-day use of television by working people, it develops a unique theoretical approach integrating cultural sociology, postmodernism and the literature of media effects to explore the way in which people give meaning to their viewing practices. Accessibly written and at the cutting edge of cultural studies and television research, this book is essential reading for students and academics in cultural studies, television research, media and communication studies.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780521585774
    Pré vendaNão
    Peso284g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões23 x 16 x 1
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas254
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2000
    Código Interno39520
    Código de barras9780521585774
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorLEMBO, RON
    EditoraCAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar