De: R$ 0,00Por: R$ 640,00ou X de
Calcule o frete:
Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.
Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região
Sinopse
This book contains four sections, including a brief introduction to UX research, planning and preparation, facilitating research, and analysis and reporting. Each chapter includes a short exercise so you can quickly apply what you’ve learned.
Learn what it takes to ask good research questions
Know when to use quantitative and qualitative research methods
Explore the logistics and details of coordinating a research session
Use softer skills to make research seem natural to participants
Learn tools and approaches to uncover meaning in your raw data
Communicate your findings with a framework and structure
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781491951293 |
---|---|
Subtítulo | PRACTICAL TECHNIQUES FOR DESIGNING BETTER PRODUCTS |
Pré venda | Não |
Peso | 340g |
Autor para link | NUNNALLY BRAD,FARKAS DAVID |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 22.61 x 14.99 x 1.52 |
Idioma | Inglês |
Tipo item | LIVRO IMPORTADO ADQ MERC INTERNO |
Número de páginas | 253 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2016 |
Código Interno | 1105151 |
Código de barras | 9781491951293 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | NUNNALLY, BRAD | FARKAS, DAVID |
Editora | O'REILLY MEDIA |
Sob encomenda | Sim |