VISUAL MERCHANDISING - WINDOWS AND IN-STORE DISPLAYS FOR RETAIL
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523462
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Sinopse
This book offers a user-friendly guide to aspects of visual merchandising and covers both window dressing and in-store areas. Using examples from a range of stores from fashion emporia to supermarkets, the book offers practical advice on the subject, supported by hints and tips from established visual merchandisers. It reveals the secrets of their tool kit, and information on the use of mannequins, the latest technology, how to construct and source props, and explains the psychology behind shopping and buyer behavior.
Ficha Técnica
Especificações
ISBN | 9781856695398 |
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Pré venda | Não |
Peso | 232g |
Autor para link | MORGAN TONY |
Livro disponível - pronta entrega | Não |
Dimensões | 23 x 16 x 1 |
Tipo item | Livro Importado |
Número de páginas | 208 |
Número da edição | 1ª EDIÇÃO - 2008 |
Código Interno | 523462 |
Código de barras | 9781856695398 |
Acabamento | PAPERBACK |
Autor | MORGAN, TONY |
Editora | LAURENCE KING UK * |
Sob encomenda | Não |