Minha sacola

    WAYFINDING HANDBOOK - INFORMATION DESIGN FOR PUBLIC PLACES

    Favoritar
    Ref:
    580401

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    Where am I? What can I do here? Where can I go from here? How do I get out of here? Consciously or not, we ask such questions every day as we navigate the places and spaces of our lives. Whether we find ourselves in a museum, hospital, airport, mall, or street in an unfamiliar city, we depend on systems of visual, audible, and tactile cues not only to lead the way, but also to keep us safe. They are the fundamental questions of wayfinding a process that encompasses both the experience of choosing a path within a built environment and the set of design elements that aid in such a decision.

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9781568987699
    Pré vendaNão
    Peso170g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas152
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2009
    Código Interno580401
    Código de barras9781568987699
    AcabamentoPAPERBACK
    AutorGIBSON, DAVID
    EditoraPRINCETON ARCHITECTURAL PRESS **
    Sob encomendaNão

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar