Minha sacola

    WINNING AT NEW PRODUCTS

    Favoritar
    Ref:
    986470

    De: R$ 371,85Por: R$ 260,30ou X de

    Economia de R$ 111,55

    Comprar

    Calcule o frete:

    Para envios internacionais, simule o frete no carrinho de compras.

    Calcule o valor do frete e prazo de entrega para a sua região

    Editora
    ISBN
    Páginas
    Idioma
    Peso
    Acabamento

    Sinopse

    For more than two decades, Winning at New Products has served as the bible for product developers everywhere. Robert G. Cooper demonstrates why consistent product development is vital to corporate growth and how to maximize your chances of success. Citing the author's most recent research, Winning at New Products showcases innovative practices by industry leaders to present a field-tested game plan for achieving product leadership. Cooper outlines specific strategies for making sound business decisions at every step-from idea generation to launch. This fully updated and expanded edition is an essential resource for product developers around the world"--Amazon.com

    Ficha Técnica

    Especificações

    ISBN9780465093328
    Pré vendaNão
    Peso410g
    Autor para link
    Livro disponível - pronta entregaNão
    Dimensões22 x 15 x 1
    IdiomaInglês
    Tipo itemLivro Importado
    Número de páginas448
    Número da edição1ª EDIÇÃO - 2017
    Código Interno986470
    Código de barras9780465093328
    AcabamentoBROCHURA
    AutorCOOPER, ROBERT G.
    EditoraBASIC BOOKS
    Sob encomendaSim

    Conheça outros títulos da coleção

      Este livro é vendido

      SOB ENCOMENDA

      Prazo estimado para disponibilidade em estoque: dias úteis

      (Sujeito aos estoques de nossos fornecedores)

      +

      Prazo do frete selecionado.

      (Veja o prazo total na sacola de compras)

      Comprar